28 Kasım 2023 Salı

Artık yaşıtız

Şimdiden uyandığın her sabaha günaydın, uyuduğun her geceye tatlı rüyalar. 

Yediğin her yemeğe afiyet olsun, bütün ölmüşlerin için başın sağ olsun. 

Bütün hastalıklarına geçmiş olsun, tüm başarılarına tebrikler.

Bütün yeni yaşların kutlu olsun… 

Sana hiç hediye alamamıştım, alamayacağım. 

Sana ilk ve tek hediyem bu olsun;artık ben yokum...





Benim için kıpırdatmadığın kılın, vermediğin tavizlerin, göstermediğin ilgin, kırmadığın egon, vazgeçmediğin kadınlar, aşık olduğun makamların hepsi senin olsun. 

Sana uzun bir hayat diliyorum. Bensiz.

Seninle el ele verip beni mahvedip, kapanmaz sandığımız o yaş farkı kapanınca ben artık bunun bizim hikayemiz olmadığını anladım. 

Seninle ilk tanıştığımızda gözümde olan ışık sönüp yerini karanlığa bırakınca, senin için hiç farklı olmadığıma uyandım.

Benimle dinlediğin şarkıları bir başkasıyla dinlemişsin, bana yaptığın yemeği çoktan başkasına yapmışsın, aşık olmuşsun, kavga etmişsin, başkalarına gidip gidip ona dönmüşsün. 

Ben bana aşık olmayacağını benimle hiç kavga etmeyince anladım. 

Keşke seni hep merak etseydim ama hiç tanımasaydım.

Kendimi, kendime bile geç kalmış gibi hissediyorum. 

"Beni böyle yorarak aramızdaki yaş farkı kapanmaz, o hep benden 10 yaş büyük olacak" diyordum.

Yok kapanıyormuş. Biz seninle artık yaşıtız...

Tek farkla, senin her şeyi yapacak takatin var. 

Benim artık hiçbir şeye takatim kalmadı. 

Nereye gidersen git, kime gidersen git, ne yaparsan yap umarım çok mutlu olursun.

Yeter ki dönme...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşünüyorsan..